Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik spaar ook diddl met mijn dochter

  • talinadesecond

    ik ben de mama van een 5 jarig meisje. En wij sparen allebei Diddl.

    Dat is weleens lastig als je maar 1 zakje krijgt in de winkel, ik vraag er ook altijd 1 xtra zodat wij er allebei 1 hebben.de nichtjes sparen ook allemaal diddl,maar die moeten er zelf maar voor zorgen.kan natuurlijk geen 6 xtra zakjes gaan vragen……

  • IKKE

    hahahaha

    ik ken dat vraag meestal een extra zakje in de winkel al is het maar om te kunnen ruilen

  • talinadesecond

    ik doe het niet om te ruilen, maar echt om er voor mijn dochter en mijzelf 1 te hebben,maar als ik er een (twee) krijg die ik al heb zeg ik echt niet laat maar zitten.Wel vraag ik of er niet toevallig andere zakjes zijn.

  • Ellie

    Ik vind dit wel leuk dat ik toch niet de enige moeder ben die ook met haar dochter en zoon diddle doe sparen.

    Ik zorg wel dat ik overal 1 exemplaar van heb zodat we die ook kunnen bewaren voor later.

    groetjes ellie

  • ashje

    ik zeg altijd dat het een kado is en dan krijg je 2 zakjes en dan vraag ik het ook voor mij